Kroppsideal

Hur många av er har någon gång jämfört er med någon? Hur många av har någon gång velat ha kompisens ben, armar, ögon, perfekta hy, hår?
Vårt SJUKA ideal som vi har idag är pga att framförallt TIDNINGAR och REKLAM till mesta del handlar om banting, hur du får din drömkropp på 2 veckor. hur du gåt ner 10 kilo på 14 dagar.
Men gör verkligen 3 kg någon skillnad? gör det dig lyckligare?
Många tjejer idag, inklusive JAG, tänker helt för mytcket på vikt, kalorier och så vidare. jag tänker på hur jag lättast går ner 5 kg. Hur många kalorier allt innehåller. ALLT. Det är sjukt jobbigt, men riktigt svårt att ta sig ur.



Min kroppsuppfattning är nog inte den bästa. Men Alessandra
Ambrossio är en stor förebild för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0